Πολιτική Επιστροφών

Κατά την παραλαβή του πακέτου σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι όλα τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας.

Σε περίπτωση λάθους ποσότητας ή παραλαβής λάθος προϊόντος οφείλετε να μας ενημερώσετε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος info@babycloud.gr ή στα τηλέφωνα επικοινωνιας, την ίδια ημέρα ή το αργότερο εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, ώστε να γίνει άμεσα αντικατάσταση άνευ χρέωσης.

Για οποιοδήποτε αίτημα διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας και εντός 14 ημερών, ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αλλά και με τα έξοδα επαναποστολής του νέου προϊόντος προς τον ίδιο.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής ή Τιμολόγιο) και πλήρη τη συσκευασία του.

Στην περίπτωση αυτή ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλιος σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν έχει εγγύηση (πχ.φορητό θήλαστρο), η αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης θα γίνεται με βάση το χρόνο εγγύησης του προϊόντος και δεν ισχύει η προθεσμία των επτά (7) ημερών.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Θέλετε να επιστρέψετε/αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε?

Οι επιστροφές/αλλαγές προϊόντων είναι δυνατές κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημα εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής και ισχύει μόνο σε περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής ή Τιμολόγιο) και πλήρη την συσκευασία του. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί να αντικαταστήσει το προϊόν επιστροφής με κάποιο άλλο, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Εάν το προϊόν αποτελεί δώρο, ο δωρολήπτης μπορεί να επιλέξει κάποιο άλλο προϊόν με ίδιο ή μεγαλύτερο ποσό και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή χρημάτων. Η διεύθυνση που θα αποστείλετε το προϊόν κατόπιν συνεννόησης είναι: Κρήτης 12 ,Κορυδαλλός Τ.Κ. 181 20.